kolmapäev, 4. veebruar 2009

S V I P S I S


Viimasel ajal on mul ikka üliveidrad mõttekäigud no ja tõesti ei saa, selle härra Lehise "Maksuõigus" on ikka nii veider raamat...sest nüüd meenus jälle Karolin ja see kuidas ta pidi neljapäevaks välja mõtlema, mis muinasjutu tegelane ma olen...ootan juba põnevusega, kuigi ta oli veidi svipsis kui ta seda ütles, siis ikkagist...kui Karolin mõtleb, siis seal tuleb midagi head. Aga põhjus, miks ma üldse üldse blogisin on see, et te ei tea kui kuidas Karolin hääldab sõna "svipsis" ei no tõsiselt...ta teeb seda kuidagi niiiiiii meelalt sahisevalt, et see kukub välja erutavalt (just need S-d)...ja ei tee nalja...nüüd pean kuidagi Karolini nii kaugele saama, et ta kasutaks rohkem sõna "Svipsis"...siis mõni päev ma ei lähegi enam oma kabinetti tagasi... :)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht